AFDELING C | JOUW MOBIELE AFDELING COMMUNICATIE

" Een goed idee voor iedere ondernemer in het MKB "

Publiciteit Bouwbedrijf Kreeft

Schrijven voor LedsGoEco

De website voor LedsGoEco: nu online! Zo werkte ik als strateeg en copywriter mee aan dit concept.

Campagnes

Jij hebt een verhaal. Dit moet gehoord, gezien en begrepen worden. Door precies díe mensen die jij voor ogen hebt. TIjd voor actie!


Copywriting

Jij kunt wel wat inspiratie gebruiken. Of iemand die jouw teksten nakijkt of nog liever...jouw commerciele content schrijft.


Content

Spraakmakende inhoud voor je (digitale) publicaties. Hoe wordt jouw content leuker (én interessanter) voor jouw doelgroep?


'Tineke regisseert het adviestraject in een ontspannen, maar gedreven sfeer, waardoor je je eigen visie extra scherp voor ogen krijgt.'
Marc de Winter - Architectural Consultancy


Blogs door Tineke van den Dikkenberg 

Top 3 beste Pride-inhakers (én de slechtste)

Tijdens Pride 2017 leverden Neerlands marketeers weer fantastisch werk.

Ik zag dit jaar veel leuks voorbij komen. Maar ik vind een inhaker pas écht goed wanneer ze op een verrassende of originele manier hun merk of product combineren met een uiting van positieve betrokkenheid. Dat kan niet iedereen, dus naast mijn top 3 koos ik ook een verliezer.

Eerst mijn top drie.

Afdeling C kiest Tony's Chocolonely als beste inhaker Pride 2017

  • Tony’s Chocoloneley. Prima combi van hun repen gepresenteerd in het regenboogthema. Maar wat ik veel genialer vond is de (waarschijnlijk onbedoelde) grap: ‘heeft zijn/haar profielfoto gewijzigd’. Daarmee is het officieel: Tony’s Chocolonely is gender neutraal. Well done!

Afdeling C zet Bol.com in top 3 beste inhakers Pride 2017

  • Bol.com. Zo sterk deze. Heerlijk gevonden!

    Afdeling C zet NS in top 3 beste inhakers Pride 2017
  • NS. Juist dat subtiele maakt het sterk. Fijne inhaker hoor NS.

Grote verliezer vond ik de post van Allerhande op Facebook.

Afdeling C kiest Allerhande als verliezer inhakers Pride 2017

Deze ‘grap’ is niet alleen té makkelijk (bananen, piemels, wát orgineel - maar niet heus). Bovendien slaat het ook nog eens nergens op. Want leg mij eens uit wat de banaan en de Allerhande met elkaar te maken hebben? Deze grap zou voor bijvoorbeeld Chiquita wel leuk zijn maar voor Allerhande draagt het niet bij aan een positieve versterking van het merk. Volgend jaar beter!

Voorstel aanvragen