Content

Elke organisatie doet inmiddels wel ‘iets’ aan contentmarketing. Het ene na de andere bedrijfsfilmpje op Facebook of inspirerende artikel op LinkedIn verschijnt. Blogs en vlogs vliegen je links en rechts om de oren. Bij veel grote bedrijven is dit een vast onderdeel binnen de marketingmix geworden. Of dit nu een artikel, persbericht of nieuwsupdate is. Organisaties stellen zelfs mensen aan die verantwoordelijk zijn voor het zoveel mogelijk maken en delen van content.

Wie is in jouw organisatie is verantwoordelijk voor de content? Heb je scherp in beeld met welke content jij de aandacht trekt voor jouw bedrijf? Veel (kleinere) ondernemers missen de inspiratie of tijd om na te denken wat ze nog meer kunnen doen dan af en toe hun prijsacties of aanbiedingen communiceren. Toch bevat jouw organisatie veel meer interessante input voor content dat je wellicht zelf kunt vermoeden. Afdeling C heeft een neusje om deze relevante input op te speuren. En de skills om deze input om te zetten zodat je op een fantastische en creatieve manier de aandacht trekt voor jouw onderneming.

Afdeling C mocht al veel ondernemers inspireren om hun content te professionaliseren. Hiermee zijn veel (potentiele) klanten bereikt en is hun naamsbekendheid fors gestegen. Benieuwd voor wie Afdeling C al werkte? Bekijk het portfolio.

Creatie & design

Afdeling C ontwerpt de visuele identiteit van uw bedrijf. 

Een goed logo maakt in één oogopslag duidelijk welke identiteit jij als ondernemer of organisatie wilt uitstralen. Geen bedrijf is hetzelfde, ook al heb je meerdere bedrijven. Je hebt alsnog met verschillende doelstellingen en doelgroepen te maken, die je met je afzonderlijke bedrijven wilt aanspreken. 
Afdeling C bedenkt en ontwerpt samen met jou het logo en de huisstijl. 

Daarbij heb ik sterke ideeën over de vormgeving van je website, app, advertenties, signage en commercials. Het bedenken van campagnes waarin de identiteit en de boodschap van de opdrachtgever tot uitdrukking komt, staat steeds centraal. Het is heel belangrijk dat al je verschillende media-uitingen naadloos bij elkaar passen: ze versterken elkaar in het verhaal dat we aan jouw klanten gaan vertellen.