Afdeling C inspireert en motiveert ondernemers om hun communicatie te professionaliseren. Daarom schrijft Tineke blogs. Over allerlei communicatie-gerelateerde thema's, rechtstreeks uit het (zaken)leven gegrepen.
Afdeling C inspireert en motiveert ondernemers om hun communicatie te professionaliseren. Daarom schrijft Tineke blogs. Over allerlei communicatie-gerelateerde thema's, rechtstreeks uit het (zaken)leven gegrepen.
Tijdens Pride 2017 leverden Neerlands marketeers weer fantastisch werk.
Ik zag dit jaar veel leuks voorbij komen. Maar ik vind een inhaker pas écht goed wanneer ze op een verrassende of originele manier hun merk of product combineren met een uiting van positieve betrokkenheid. Dat kan niet iedereen, dus naast mijn top 3 koos ik ook een verliezer.
Eerst mijn top drie.
Grote verliezer vond ik de post van Allerhande op Facebook.
Deze ‘grap’ is niet alleen té makkelijk (bananen, piemels, wát orgineel - maar niet heus). Bovendien slaat het ook nog eens nergens op. Want leg mij eens uit wat de banaan en de Allerhande met elkaar te maken hebben? Deze grap zou voor bijvoorbeeld Chiquita wel leuk zijn maar voor Allerhande draagt het niet bij aan een positieve versterking van het merk. Volgend jaar beter!
Thu, 10 August